Färdigdeppad!

Nä  nu har jag deppat klart för den här gången. Bara dumt av mig att säga så elaka saker om mina arbetskamrater. De gör säkert så gott de kan. Nu ska jag skärpa mig och börja lyfta fram det positiva som vi faktiskt har gjort i arbetslaget. Det finns nog många saker om jag tänker efter. Riktigt mycket...
Jag fick just röstkort till europaparlamentet. Klart jag ska rösta. Det är inte så himla ofta som jag blir tillfrågad vad jag tycker så det gäller att passa på! Jag är inte helt säker på vad jag ska rösta på bara. Om sanningen ska fram vet jag faktiskt inte vad som finns att välja på. Men det är ju långt kvar till 7 juni, så jag ska nog hinna sätta mig in i de viktigaste frågorna. Jag gör det i morgon.
Just nu sitter jag med darrande händer och läser om bestämmelserna kring lydnadsprov 1. Kursen började i torsdags. Hampus är ju en klart lysande stjärna, om än något skällig när han blir sugen på att leka med någon av de andra hundarna på kursen. Om han inte klarar provet så beror det inte på honom. Han trippar så glatt runt i framdelsvändningar och annat som jag ber honom om. Mitt största problem blir nog apporten, men den hade som tur var ganska låg koefficient. Så det kanske ordnar sig. Det enda jag lyckas få Hampus att ta ur min hand är en blyertspenna. Och den blir ju mosad ganska snabbt.
Happy monday

Kommentarer
Postat av: Annica

Man får vräka ur sig dumma saker. Gör man inte det så blir det bara värre!

2009-05-18 @ 21:23:56
URL: http://www.nogg.se/bliip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0