Sjuk!

Har drabbats av svår februari-intollerans. Det yttrar sig - i år - med gravt halsont. lätt feber och extrem trötthet. Som tur är kan sonen vikariera för mig. Känner inte att det är någon större vits för mig att gå och jobba just nu. Jag skulle antagligen bara skälla och gnälla på eleverna och tycka att de är hysteriskt jobbiga.
I stället ägnar jag mig åt att läsa lite, gulla med Hampus och se trista såpor på tv. Det går med andra ord ingen nöd på mig. Fick dock för mig att tina upp en portion tortellini med ostsås som jag hade i frysen. Det var inte gott! Det smakade ingenting, faktiskt, men det kan ju teoretiskt ha med förkylningen att göra också.
Nu tänkte jag ta mig ett bad. Jag har fått indikationer av familjen att jag kanske inte ser ut och luktar som en nyponros, så jag ska nog försöka fräscha till mig lite. Får se hur jag mår efter det. Hoppas på att jag orkar gå och jobba i morgon. Tror inte min skola klarar sig utan mig så länge till.
Happy wednesday!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, det är värdelöst att vara sjuk! krya på dig!! kram

2009-02-11 @ 21:57:14
Postat av: Annica

min dator är knäpp så jag tror inte att min förra kommentar kom med.

de är värdelöst att vara sjuk!!! krya på dig! barnen klarar sig nog bra med Anton! De saknar nog inte dig ett dugg... uppmuntrande va??? :P Jag kommer gärna och hälsar på Hampus (och er) när jag mår bättre! Kram kram

2009-02-11 @ 22:01:10
URL: http://www.nogg.se/bliip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0