En trött vovve.

Hampus är lite trött idag. Det har varit mycket för honom. Igår var det ju superfint och härligt väder och han fick vara ute i trädgården mest hela dagen. Det var kul tyckte han, och ville inte komma in vad vi än gjorde. Och idag tog jag och min kompis specialpedagogen en låång tur. Vädret var, tja vi kan väl kalla det för uppehållsväder, det är nog det snällaste jag kan säga. Vi hade mycket att prata om och tog en utomhusfika på Bögs gård på Järvafältet. Jag kan tyvärr inte rekommendera deras kanelbullar. Men det var gott med te.
Hampus mage är lite i uppror efter att ha ätit märgben. Just nu bojkottar han all sorts mat utom korv. Hoppas han inte har fått korv-anorexi. Om han har det, är det då mitt fel eller hans riktiga mamma? Jag blir så förvirrad... Oftast äter han också vilken mat som helst som ligger i kattens matskål. Nu har jag hällt hundmat i den och ställt den på ett ställe dit Hampus absolut inte får gå, he, he... Man får inte vara dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0