Aldrig mer fejka huvudvärk...

Skulle på meningslöst möte idag. Hade typ en miljon bättre saker för mig. Men inbokat meningslöst jobbmöte hela eftermiddagen.

Suck stön samt pust! Redan igår kände jag att jag skulle avlida om jag var tvungen att genomlida det där sabla mötet. Har jag talat om att det var meningslöst? Det var det.

Jag började skissa på olika sätt att smita undan, men det enda jag kom på var att fejka huvudvärk. Kom till jobbet och insåg att jag var en amatör. Ingen där hade tänkt gå, alla hade tänkt skylla på huvudvärk utom proffsen som hade kommit på att de kunde ha diarre. Superproffset försvann redan på förmiddagen eftersom hennes son hade rymt från skolan! Varför kom inte jag på den?!

Funderade ett tag på att säga att jag hade en släkting som var döende, men jag är lite skrockfull, så jag vågade inte. In i det sista kollade jag mina mail. Jag tänkte att mötet kanske skulle bli inställt i sista minuten. Men nej! Pallrar mig i väg till mötet. Det är totalt meningslöst från början till slut.

Dessutom skulle vi ha förberett oss inför mötet. Det hade inte jag, tusan också, fick svamla ihop nåt fullständigt lögnaktigt, men jag tror att det lät ganska bra, för alla de andra hummade intresserat.

Sen kom den förbannade huvudvärken! Dags att komma då?! När jag redan satt på mötet! Så inte nog med att jag skulle sitta av ett totalt, ja ni vet vad, möte, jag skulle behöva göra det med huvudvärk också!

Happy wednesday?! Nåja...

Kommentarer
Postat av: Annica

aj då, ingen vidare dag... prinsesstårta??? inte min favorit direkt men men.... hur långt har dottern kommit då??? nervös

2008-11-19 @ 21:38:59
URL: http://www.nogg.se/bliip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0