Jag har vunnit!

Det lönar sig att surfa planlöst på internet ibland! Jag vann en tävling. Jag skulle svara på en massa frågor och så vann jag en kartong med choklad. Hmm, kanske inte precis vad min rumpa behöver, men ändå! Jag kan ju ha den och bjuda på, eller hur. Det kommer ju hända!
Jag och sonen gick till doktorn idag, men i väntrummet fegade jag ur och bestämde mig för att jag var frisk. Jag hatar nämligen att få dom där äckliga pinnarna i näsan. Men jag är ju en ansvarsfull mor, så jag skickade in sonen till doktorn, och fick tillbaka en astmatiker?! Så dottern har tandställning och sonen har astma, varför fick jag såna mesar till barn. Måste bombis skaffa glasögon till dem vilken dag som helst. Som tur var hade sonen bara förkylningsastma, så det kommer gå över när han blir frisk. Han fick en inhalator att andas i och lite pencillin och han ser redan mycket piggare ut.
Nu ska jag försöka få lite julstämning mellan hostningarna, men jag känner mig iaf mycket piggare än igår, så det ska nog gå bra.
Idag har jag kokat skinka och gjort mintkyssar. Skinkan blev bra, men kyssarna blev kletiga. Typiskt, jag hatar kletiga kyssar. De påminner för mycket om ungdomen på dansbanorna i Småland. Hemska tider! Fast ganska kul också. Fniss...
God Jul alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0