Agility

Jädrar vad vi fick köra på agilityolan i söndags. Domaren hade fixat en bana där jag så gott som visste att Hampus skulle springa ifrån mig. På banvandringen knatade alla runt i sakta mak, medan jag flängde runt som en dåre för att hitta ställen där jag kunde hinna ikapp Hampus. Jag startade honom en bit efter det andra hindret, och vid det tredje var han redan ikapp och förbi. Det är det ni ser på kortet. Jag skrek efter honom: Ta alla hinder du ser! Kan jag väl! svarade han och kutade som en tok. Vid slalomet tokade det till sig, men vi sprang vidare. Vi var diskade, so what? Resten av banan satte vi typ världsrekord på. Jädrar anåda, huka er alla konkurrenter, när vi får till slalomet, finns det inte många som slår oss!

Kommentarer
Postat av: Marketta

Nä, va kul. Har ni börjat med agility? Vill absolut läsa mer om hur det går för er. Vi var iväg och tävlade förra helgen. Nu måste vi vänta 2 veckor till nästa tävling, men sen är det full rulle hela hösten.



Kramizzar

Marketta

2012-07-17 @ 00:00:30
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0