Mot sol och bad!

Nu åker jag en vecka till kanarieöarna, det ska verkligen bli härligt, härligt, härligt. Visserligen är vintern helt underbar just nu med massor av snö och rimfrost på träden, men det finns inte mycket som slår att ligga i bikini bredvid poolen. Dessutom följer hela familjen med så jag får rå om, fnissa med och snacka strunt med mina härliga ungar innan de försvinner till studier och annat. ALLA UTOM HAMPUS OCH SESSI!!!!! De är på "hundkollo" hos Hampus uppfödare. Attans vad jobbigt det var att lämna bort de små gullgrisarna. Och man kan inte ens förklara för dem att vi snart kommer och hämtar dem igen.


Kommentarer
Postat av: Marketta

Jag skulle aldrig klara av och lämna våra hundar nånstans i en hel vecka :-o. Vi var till Finland en gång för länge sen, då hade mina föräldrar Micki och Farina, men det var tufft. Jag har svårt att vara borta från dom under dom här 13-14 timmarna jag är borta hemmifrån för att jobba.

2010-01-07 @ 21:35:04
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0