Så retligt!

Alltså! Här har jag äntligen bestämt mig: I år ska jag springa Rösjölöppet. Det är ett terränglopp som går här i närheten. Man kan välja olika sträckor från en liten sväng till värsta utmaningen. Min bror brukar anmäla oss till den värsta av de värsta, men vi brukar alltid dra oss ur av olika anledningar. Den vanligaste anledningen är att vi inte orkar, har lust och är otränade. Tre mycket bra anledningar!
Men i år hade jag gett mig den på att vi skulle springa. Och vad händer då? Det är inställt! Så himla typiskt! Jag som verkligen kände på mig att i år var året när jag faktiskt skulle springa det där sabla loppet. Jaha, får jag väl vara tjock och otränad i år också!

Nu till en helt annan sak. Om det är någon som mot förmodan läser min lilla blogg, så får ni gärna lämna en kommentar. Det är så trist att aldrig få några. Tack Marketta och Annica för att ni håller mitt mod uppe! Man blir ju alltid så jätteglad när man får kommentarer, det vet ju ni som bloggar själva.  Annars lägger jag nog snart ner den här bloggen.

Happy tuesday!

Kommentarer
Postat av: Millie

Kommentar, kommentar, inte ska du lägga ner. Det är lite tokigt att det inte kommer något på ett bra tag och så rasslar det plötsligt in flera åt gången. Det gör att jag inte går in så ofta som i början, men jag är en trooogen läsare. Stor kram till dig och Hampus.



/Millie

2009-04-01 @ 07:55:58
Postat av: Bella

noope...inte lägga ner...jag läser din blogg åt mindstånde 1 gång i veckan, makes my day!



Kram

bella

2009-04-01 @ 15:55:51
Postat av: sofia

hej! lägg inte ner!! du är ju såå himla rolig å bäst..jag läser din blogg typ jämt..kramar från mig till dig

2009-04-04 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0