Lydnadsträning.

Hampus och min träning går inget vidare faktiskt. Vi går och myser omkring i skogen mest faktiskt. Eller, som igår, så åker vi skidor ihop. Det är faktiskt riktigt trevligt tycker Hampus, som gillar när jag rör mig lite fortare än vanlig promenadtakt. Men jag blev lite förvånad faktiskt, när jag loggade in på Brukshundsklubbens sida och fick syn på en bekant liten voffsing. Där var jag och Hampus! Så här malliga blev vi när det gick så bra för oss.


Vilken dag som helst så ska vi i alla fall ta tag i träningen och sätta fart igen. Jag har åtminstone loggat in på tävlingskalendern, för jag tänkte ta med mig Hampus så han får vänja sig vid atmosfären på tävlingar.

Happy monday

Kommentarer
Postat av: Marketta

Jag tycker det ser ut som om han tänker satsa på uställning, har ju en perfekt uställingspose. Jo, det står en lydnadstävling på schemat här också under nästa år.

2010-01-01 @ 21:21:03
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0