Köpa bättre begagnad bil någon?




Ja, så här ser den ut nu, pärlan! Vi var och hälsade på den på plåtfirman där den står nu i väntan på vad försäkringsbolaget ska bestämma.

"Någon reparation är ju inte aktuell," som verkstadskillen så fint uttryckte det.

Maken och jag funderade på om vi kanske inte behöver en fullt så stor bil nästa gång, men sen gick vi på varsitt håll och funderade. En volvo är ju en säker bil... Bevisligen... Så det blir nog en volvo nästa gång också. Kanske en V50, jag såg en jättefin igår som jag blev kär i. Den ville verkligen följa med mig hem!

Sonen mår bra men är fortfarande skärrad, så klart. Det finns ju så många "tänk om" att gå igenom...

Nä hinner inte skriva mer nu, jag ska ringa banken!

Happy tuesday!

Kommentarer
Postat av: Jill & Kid

Oj så bilen ser ut!!! Skönt att det gick bra med sonen... men nog ska man tänka på hur man kör bil och akta sig för andra....



Hoppas ni får en trevlig torsdag ;)

2009-07-02 @ 06:02:37
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0