Dags för ny sportbehå.

Tog en joggingrunda i morse. Hyfsat väder när jag stack iväg, lite duggregn på slutet. Det blev sex kilometer, och det gick bra, men i värsta mördarbacken gick jag faktiskt uppför halva. Men jag orkade i alla fall spurta på slutet. Det värsta var att jag hade problem med min sportbehå, som jag köpte på tjejmilen för sådär tio år sedan. Det finns inga kvalitetsprodukter längre. Den gör inte det den ska, tyvärr, och med min byst borde det inte vara mycket begärt av en behå att hålla den på plats. Hur svårt kan det vara, nä det var mer free, free,set them free...Säkert dottern som har töjt ut den, livet är inte rättvist!

Sonen och jag har haft ett gig idag. Vi sjöng på ett dop. Eller jag sjöng och sonen spelade gitarr. Fullt med motorcykelkillar var det, och de såg lite förvånade ut när vi gav oss på Guns`n roses Sweet child o´mine, kyrkvarianten. Det gick rätt bra faktiskt. Barnet som skulle döpas var den tystaste unge jag någonsin sett, jag var tvungen att fråga mamman om hon hade drogat sitt barn, men hon sa att hon bara hade ätit väldigt mycket socker, så hon trodde att barnet var i koma.

Sonen och jag har inte haft några fler diskussioner om val av flick- eller pojkvänner. Men om han verkligen vill chocka sin mamma borde han ta och städa sitt rum! Då skulle jag bli förvånad.

Happy saturday!

Kommentarer
Postat av: Sonen

Tja jag strök ju min skjorta förut!

Suprise suprise!

HUZZAH!!

2008-10-11 @ 16:57:01
Postat av: Spådam Annki

Du kan skriva inte jag, jag vet inte hur man gör !Hoppas du haft en trevlig Fredag/Lördag.

Vad blir det för roligt på Söndag då ?

Jag är lite sugen på äppelkaka å vaniljvisp : ))

2008-10-11 @ 23:44:26
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0